location redirect
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service

Merk:
Het algemene handelsmerk van een fabrikant zoals afgebeeld op producten van de fabrikant. Een fabrikant kan meerdere merknamen hanteren. Sommige fabrikanten licenseren hun merknamen aan andere producenten.
POLY Check ‘POLY’ global rank
Productnaam:
Productnaam is een merks product identificatie, vaak een modelnaam, maar niet geheel uniek. Verschillende productvarianten kunnen dezelfde productnaam delen. Productnaam is een belangrijk onderdeel van de producttitel zoals weergegeven op iedere productdatasheet.
3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 Poly DaaS Service
Artikelcode:
De unieke code welke een merk hanteert voor een product. Meerdere productcodes kunnen gelinkt worden aan een product-datasheet wanneer de specificaties identiek zijn. We mappen foute codes die we tegenkomen weg, en soms ook logistieke variaties.
DSYNC40DS3 show
Show alternative article codes used in the online market place
Categorie:
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
Garantie- en supportuitbreidingen Check ‘POLY’ global rank
Icecat Product ID:
De Icecat Product ID is het unieke Icecat-nummer dat een product in Icecat identificeert. Dit nummer wordt gebruikt om gegevens over de datasheet van een product op te halen of te pushen. Klik op het nummer om de link te kopiëren.
Datasheetkwaliteit: aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat
De kwaliteit van een product datasheet kent verschillende niveaus:
alleen logistieke data geïmporteerd: we hebben alleen basisdata geïmporteerd van een leverancier, een data-sheet is nog niet toegevoegd door een editor.
aangemaakt door POLY: een datasheet is geïmporteerd vanuit een officiële bron van een fabrikant, maar de datasheet is nog niet gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat: de datasheet is aangemaakt of gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
Productraadplegingen: 5475
Deze statistiek is gebaseerd op de 97136 gebruikende ecommerce sites (eshops, distributeurs, vergelijkers, ecommerce ASPs, inkoopsystemen, enz.) die deze Icecat data-sheet kunnen downloaden sinds Uitsluitend productdata van sponsoren is opgenomen in de gratis Open Icecat contentdistributie zoals gebruikt door 94642 gratis Open Icecat-gebruikers.
Info aangepast op: 01 Jul 2024 07:47:26
De datum van laatste wijziging van deze product-datasheet in Icecat.
Lange productnaam POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service :
De korte redactionele beschrijving van POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service

3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 Poly DaaS Service
Meer>>>
POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service:
De officiële marketingtekst vanuit de fabrikant voor POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service.

In de huidige competitieve markt is het hebben van een goede oplossing voor collaboratieve communicatie en het veiligstellen van alternatief kapitaal van essentieel belang. Het DaaS-programma (Device as a Service) van Poly biedt onze gecertificeerde partners de mogelijkheid om hun omzet te laten groeien door een gecombineerd aanbod van hardware en services aan te bieden tegen een eenvoudige maandelijkse betalingsregeling.[1]

Korte samenvatting POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service:
Deze korte samenvatting van de POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service-datasheet is automatisch gegenereerd en combineert de producttitel met de eerste zes belangrijkste specs.

POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service, 3 jaar

Lange samenvatting POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service:
Dit is de automatisch gegenereerde lange samenvatting van POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service, gebaseerd op de eerste drie specs van de eerste vijf spec-groepen.

POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service. Aantal jaar: 3 jaar

8x5 Tier 1 telefonische ondersteuning

Poly Device as a Service biedt Tier 1-ondersteuning[2] om te bepalen of de hardware van het in aanmerking komende apparaat defect is of een storing vertoont, en helpt de partner, indien van toepassing, met het retourneren van de hardware.

Wij zorgen ervoor dat jouw klant zo snel mogelijk weer aan de slag kan

Poly biedt geavanceerde hardwarevervanging[3] voor defecte hardwarecomponenten die onder deze service vallen. De verzendkosten worden betaald door Poly en het vervangende apparaat wordt geleverd op de volgende werkdag voordat jouw klant het defecte apparaat retourneert.

Kenmerken
Servicetype
Next Business Day
Kenmerken
Aantal jaar
3 jaar
Land Distributor
United Kingdom 2 distributor(s)
Nederland 1 distributor(s)
United States 2 distributor(s)
Disclaimer POLY 3 year Next Business Day Hardware Advance Replacement Sync 40 DaaS Service:
Disclaimer

[1] Deze service wordt alleen aangeboden in de regio’s Noord-Amerika en EMEA. De looptijd van deze service gaat voor elk in aanmerking komend apparaat in op de datum waarop het eerste nieuwe apparaat door de distributeur aan de klant wordt geleverd. Het in aanmerking komende apparaat mag vervolgens alleen worden vervangen gedurende dezelfde looptijd als het oorspronkelijke in aanmerking komende apparaat. Als Poly aankondigt dat een in aanmerking komend apparaatmodel dat onder deze service valt een einddatum voor ondersteuning heeft die binnen de servicelooptijd voor een in aanmerking komend apparaat valt, zal de service voor dat in aanmerking komende model ononderbroken doorlopen gedurende de hele looptijd. De service is beschikbaar vóór de aankondiging van het einde van de verkoop van het product. Zodra het einde van de verkoop van het product is aangekondigd, moet het product worden verwijderd uit het DaaS-programma.
[2] Poly accepteert geen verzoeken van eindgebruikers van de partner. De partner blijft als enige verantwoordelijk voor het afhandelen van alle ondersteuningsverzoeken van hun eindgebruikers en voor het uitvoeren van initiële probleemoplossingstaken voor de in aanmerking komende apparaten. Tier 1-ondersteuning is beschikbaar tijdens normale, lokale kantooruren (maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur, met uitzondering van erkende feestdagen).
[3] poly.com/support/service-policies/advance-parts-replacement. Defecte apparaten die ter vervanging worden geretourneerd, worden eigendom van Poly en moeten binnen tien werkdagen na ontvangst van het vervangende apparaat worden teruggestuurd naar het lokale Poly-servicecentrum (naar de locatie vermeld op het vooraf geadresseerde retourpakket dat door Poly is verstrekt, indien van toepassing). Anders wordt de klant gefactureerd tegen de op dat moment geldende catalogusprijs van Poly voor het product, zoals gepubliceerd in de prijslijst van Poly.