"Requested_prod_id","Requested_GTIN(EAN/UPC)","Requested_Icecat_id","ErrorMessage","Supplier","Prod_id","Icecat_id","GTIN(EAN/UPC)","Category","CatId","ProductFamily","ProductSeries","Model","Updated","Quality","On_Market","Product_Views","HighPic","HighPic Resolution","LowPic","Pic500x500","ThumbPic","Folder_PDF","Folder_Manual_PDF","ProductTitle","ShortDesc","ShortSummaryDescription","LongSummaryDescription","LongDesc","ProductGallery","ProductGallery Resolution","ProductGallery ExpirationDate","360","EU Energy Label","EU Product Fiche","PDF","Video/mp4","Other Multimedia","ProductMultimediaObject ExpirationDate","ReasonsToBuy","Spec 1","Spec 2","Spec 3" "","","639415","","HP","UE853E","639415","","Garantie- en supportuitbreidingen","788","","","Software Technical Support, Unlimited, 9x5, 3 year for VMware ESX Vin to Ent 2 CPU Upgrade","20240307153452","ICECAT","","75274","https://images.icecat.biz/img/norm/high/451820-8572.jpg","150x124","https://images.icecat.biz/img/norm/low/451820-8572.jpg","https://images.icecat.biz/img/gallery_mediums/img_451820_medium_1480928870_4272_26509.jpg","https://images.icecat.biz/thumbs/451820.jpg","","","HP Software Technical Support, Unlimited, 9x5, 3 year for VMware ESX Vin to Ent 2 CPU Upgrade","Software Technical Support, Unlimited, 9x5, 3 year for VMware ESX Vin to Ent 2 CPU Upgrade","HP Software Technical Support, Unlimited, 9x5, 3 year for VMware ESX Vin to Ent 2 CPU Upgrade, 3 jaar, 9x5","HP Software Technical Support, Unlimited, 9x5, 3 year for VMware ESX Vin to Ent 2 CPU Upgrade. Aantal jaar: 3 jaar, Service-uren (hours x days): 9x5","Snelle oplossingen voor uw softwareproblemen - plus kostenbesparende software-updates \r\n\r\nHP softwareondersteuning biedt een uitgebreide dienstverlening en kostenbesparende updates waarmee u de prestaties en de beschikbaarheid van software van HP en andere grote fabrikanten verbetert.\r\n\r\nMet deze handige HP Care Pack service hebben uw IT-medewerkers tijdens kantooruren op werkdagen snel en veilig toegang tot HP Call Centers. De ervaren technici van de HP Call Centers geven betrouwbare informatie over de functies en het gebruik van software, de diagnose en oplossing van problemen en het herkennen van fouten in de software. Al uw IT-medewerkers hebben online toegang tot belangrijke product- en supportgegevens.\r\n\r\nBovendien verkrijgt u via HP Software support software-updates met een aanzienlijke besparing op de abonnementskosten. Dit betreft onder andere nieuwe versies van producten, patches en documentatie van HP en bepaalde andere fabrikanten en licenties voor het gebruiken en kopiƫren van deze versies. \r\n\r\nKies voor HP softwareondersteuning als u:\r\n\r\n- de productiviteit van systeembeheerders en operators wilt verbeteren\r\n- systeemprestaties wilt verbeteren en storingen ten gevolge van softwarefouten wilt terugdringen\r\n- problemen sneller wilt oplossen door deskundige technische hulpbronnen\r\n- een consistente servicedekking wenst in geografisch gespreide locaties\r\n- software-updates van HP en bepaalde andere fabrikanten wilt aanschaffen tegen voorspelbare kosten\r\n- wilt besparen op abonnementen voor software-updates\r\n- wilt zorgen dat uw licenties altijd in orde zijn\r\n\r\nbelangrijkste voordelen van de service\r\n\r\n- snel toegang tot technische hulpbronnen - Neem contact op met technici van een HP Call Center via de telefoon, elektronisch of per fax, voor assistentie bij het implementeren van programma's of problemen met de werking.\r\n- analyse en oplossing van problemen - HP Services biedt ondersteuning bij het oplossen van duidelijk herkenbare en reproduceerbare problemen met softwareproducten en helpt u bij het detecteren van problemen die moeilijk kunnen worden gereproduceerd. U kunt ook assistentie verkrijgen bij het oplossen van problemen en het instellen van configuratieparameters.\r\n- softwarevoorzieningen en operationele ondersteuning - HP geeft informatie over nieuwe productvoorzieningen en bekende problemen en oplossingen, en adviezen en assistentie bij het werken met de software.\r\n- escalatiemanagement - Bestaande escalatieprocedures maken gebruik van de expertise van HP en een aantal andere fabrikanten.\r\n- adviezen bij installatie - Voor het installeren en bijwerken van standalone applicaties of producten in een netwerkomgeving is een adviserende ondersteuning beschikbaar.\r\n- dekking van 9x5 - Service is beschikbaar van 08.00 - 17.00 uur van maandag tot en met vrijdag, algemeen erkende feestdagen uitgezonderd.\r\n- software-updates en licenties - Volledige updates voor softwareproducten en handleidingen van HP en bepaalde andere fabrikanten zijn beschikbaar voor de systeembeheerder. U ontvangt een licentie voor het gebruiken en kopiƫren van de software-updates op alle systemen die onder de oorspronkelijke softwarelicentie vallen.\r\n- elektronische informatie over de software - Toegang tot de elektronische ondersteuningsfaciliteit van HP voor softwarepatches, een oplossingendatabase, productbeschrijvingen, specificaties, technische documentatie enzovoorts.","https://images.icecat.biz/img/norm/high/451820-8572.jpg","150x124","","","","","","","","","","Kenmerken","Aantal jaar: 3 jaar","Service-uren (hours x days): 9x5"