Kies land:
Kies taal:
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift

X
so Vergelijk dit
Merk:
Het algemene handelsmerk van een fabrikant zoals afgebeeld op producten van de fabrikant. Een fabrikant kan meerdere merknamen hanteren. Sommige fabrikanten licenseren hun merknamen aan andere producenten.
Toshiba
Productnaam:
Productnaam is een merks product identificatie, vaak een modelnaam, maar niet geheel uniek. Verschillende productvarianten kunnen dezelfde productnaam delen. Productnaam is een belangrijk onderdeel van de producttitel zoals weergegeven op iedere productdatasheet.
1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift
Artikelcode :
De unieke code welke een merk hanteert voor een product. Meerdere productcodes kunnen gelinkt worden aan een product-datasheet wanneer de specificaties identiek zijn. We mappen foute codes die we tegenkomen weg, en soms ook logistieke variaties.
SE5401E
Categorie
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
garantie- en supportuitbreidingen
Datasheetkwaliteit: aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat
De kwaliteit van een product datasheet kent verschillende niveaus:
alleen logistieke data geïmporteerd: we hebben alleen basisdata geïmporteerd van een leverancier, een data-sheet is nog niet toegevoegd door een editor.
aangemaakt door Toshiba: een datasheet is geïmporteerd vanuit een officiële bron van een fabrikant, maar de datasheet is nog niet gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat: de datasheet is aangemaakt of gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
In Icecat sinds: 27 jun 2005
De datum waarop Icecat voor de eerste keer het product op de markt aantrof.
Productraadplegingen: 13757
Deze statistiek is gebaseerd op de 72776 gebruikende ecommerce sites (eshops, distributeurs, vergelijkers, ecommerce ASPs, inkoopsystemen, enz.) die deze Icecat data-sheet kunnen downloaden sinds 27-06-05 Uitsluitend productdata van sponsoren is opgenomen in de gratis Open Icecat contentdistributie zoals gebruikt door 71083 gratis Open Icecat-gebruikers.
Info aangepast op: 29 mrt 2017 11:18:43
De datum van laatste wijziging van deze product-datasheet in Icecat.
Lange productnaam Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift :
De korte redactionele beschrijving van Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift

1 year (first year), EMEA, On-Site, NBD
Meer>>>

Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift:
De officiële marketingtekst vanuit de fabrikant voor Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift.
This Toshiba service upgrades the 2 years base warranty on your Toshiba laptop to a convenient On-site Repair Next Business Day Response service for the first year

Service Key Benefits

- Fast convenient repair service - minimises downtime, maximises productivity

- EMEA consistent service - on-site or while travelling away from the office, we come to you

- Easy access to quality Toshiba service - one telephone number across EMEA

- Easy purchasing - one service part number across EMEA

- Enhanced system coverage from day one - purchase your Toshiba service at the same time as your Toshiba laptop

- Simple budgeting - all parts and labour are covered by the service package

Service Period

- Once registered, the service is valid for one year from the initial purchase date of your Toshiba notebook.

Service level

- This service upgrades the two year base warranty on your Toshiba laptop to an On-site Repair Next Business Day Response service for the first year

- To obtain service, simply call the Toshiba Support Centre using one toll-free telephone number across EMEA. If the problem is hardware related, Toshiba will endeavour to provide a Toshiba certified service engineer before the end of the next business day, assuming the call has been accepted before 3:00 p.m. local time.

Service Hours

- This service is available Monday to Friday from 9 a.m. to 5 p.m. local time, excluding public holidays

Service coverage

- The service is provided at customer's location located within a 100 km radius of major cities. If a service request is generated for a laptop located outside the 100 km radius, the service will be provided on a best effort basis.

- In the EMEA countries where On-site Repair Next Business Day Response service is not available, the highest level of service available will be provided

- This service includes helpdesk support for hardware classified service requests

- This service only covers the cost of service parts and labour required to restore the product to full working order as well as the cost for providing a technician on-site

Service Exclusions

- This service is only available for Toshiba laptops with a two year base warranty. Please check the compatibility list below for an exact overview of the compatible laptops.

Geographic coverage

- This service is available to Toshiba customers owning a Toshiba notebook registered for this service and resident or travelling within one of EMEA (Europe, Middle East, Africa) countries supported, including Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland and the United Kingdom.

Activation

- This service is only valid if purchased within 30 days of the procurement of your Toshiba product and must be activated within 30 days after purchase in order to use the service

- Click here and register online in order to activate this service
Korte samenvatting Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift:
Deze korte samenvatting van de Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift-datasheet is automatisch gegenereerd en combineert de producttitel met de eerste zes belangrijkste specs.
Toshiba 1 Y, EMEA, On-Site, NBD, 1 jaar, Ter plaatse
Lange samenvatting Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift :

Toshiba 1 Y, EMEA, On-Site, NBD. Aantal jaar: 1 jaar, Soort: Ter plaatse

Dit is de automatisch gegenereerde lange samenvatting van Toshiba 1 year (first year) EMEA On-Site Repair Next Business Day Response Uplift, gebaseerd op de eerste drie specs van de eerste vijf spec-groepen.

Bedankt voor dat u een datasheet compleet laat maken door Icecat.

Uw datasheet zal binnen een paar dagen compleet gemaakt worden.

Kenmerken
Aantal jaar
1 jaar
Kenmerken
Soort
Ter plaatse
Next Business Day (NBD)
Ja
X