Kies land:
Kies taal:
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE

X
Vergelijk dit
Merk:
Het algemene handelsmerk van een fabrikant zoals afgebeeld op producten van de fabrikant. Een fabrikant kan meerdere merknamen hanteren. Sommige fabrikanten licenseren hun merknamen aan andere producenten.
HP
Productnaam:
Productnaam is een merks product identificatie, vaak een modelnaam, maar niet geheel uniek. Verschillende productvarianten kunnen dezelfde productnaam delen. Productnaam is een belangrijk onderdeel van de producttitel zoals weergegeven op iedere productdatasheet.
Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE
Artikelcode :
De unieke code welke een merk hanteert voor een product. Meerdere productcodes kunnen gelinkt worden aan een product-datasheet wanneer de specificaties identiek zijn. We mappen foute codes die we tegenkomen weg, en soms ook logistieke variaties.
UE117E
Categorie
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
garantie- en supportuitbreidingen
Datasheetkwaliteit: aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat
De kwaliteit van een product datasheet kent verschillende niveaus:
alleen logistieke data geïmporteerd: we hebben alleen basisdata geïmporteerd van een leverancier, een data-sheet is nog niet toegevoegd door een editor.
aangemaakt door HP: een datasheet is geïmporteerd vanuit een officiële bron van een fabrikant, maar de datasheet is nog niet gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat: de datasheet is aangemaakt of gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
In Icecat sinds: 19 feb 2007
De datum waarop Icecat voor de eerste keer het product op de markt aantrof.
Productraadplegingen: 11847
Deze statistiek is gebaseerd op de 73954 gebruikende ecommerce sites (eshops, distributeurs, vergelijkers, ecommerce ASPs, inkoopsystemen, enz.) die deze Icecat data-sheet kunnen downloaden sinds 19-02-07 Uitsluitend productdata van sponsoren is opgenomen in de gratis Open Icecat contentdistributie zoals gebruikt door 72257 gratis Open Icecat-gebruikers.
Info aangepast op: 30 mrt 2017 09:22:08
De datum van laatste wijziging van deze product-datasheet in Icecat.
Lange productnaam HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE :
De korte redactionele beschrijving van HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE

Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE
Meer>>>

HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE:
De officiële marketingtekst vanuit de fabrikant voor HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE.
Snelle oplossingen voor uw softwareproblemen - plus kostenbesparende software-updates

HP softwareondersteuning biedt een uitgebreide dienstverlening en kostenbesparende updates waarmee u de prestaties en de beschikbaarheid van software van HP en andere grote fabrikanten verbetert.

Met deze handige HP Care Pack service hebben uw IT-medewerkers tijdens kantooruren op werkdagen snel en veilig toegang tot HP Call Centers. De ervaren technici van de HP Call Centers geven betrouwbare informatie over de functies en het gebruik van software, de diagnose en oplossing van problemen en het herkennen van fouten in de software. Al uw IT-medewerkers hebben online toegang tot belangrijke product- en supportgegevens.

Bovendien verkrijgt u via HP Software support software-updates met een aanzienlijke besparing op de abonnementskosten. Dit betreft onder andere nieuwe versies van producten, patches en documentatie van HP en bepaalde andere fabrikanten en licenties voor het gebruiken en kopiëren van deze versies.

Kies voor HP softwareondersteuning als u:

- de productiviteit van systeembeheerders en operators wilt verbeteren
- systeemprestaties wilt verbeteren en storingen ten gevolge van softwarefouten wilt terugdringen
- problemen sneller wilt oplossen door deskundige technische hulpbronnen
- een consistente servicedekking wenst in geografisch gespreide locaties
- software-updates van HP en bepaalde andere fabrikanten wilt aanschaffen tegen voorspelbare kosten
- wilt besparen op abonnementen voor software-updates
- wilt zorgen dat uw licenties altijd in orde zijn

belangrijkste voordelen van de service

- snel toegang tot technische hulpbronnen - Neem contact op met technici van een HP Call Center via de telefoon, elektronisch of per fax, voor assistentie bij het implementeren van programma's of problemen met de werking.
- analyse en oplossing van problemen - HP Services biedt ondersteuning bij het oplossen van duidelijk herkenbare en reproduceerbare problemen met softwareproducten en helpt u bij het detecteren van problemen die moeilijk kunnen worden gereproduceerd. U kunt ook assistentie verkrijgen bij het oplossen van problemen en het instellen van configuratieparameters.
- softwarevoorzieningen en operationele ondersteuning - HP geeft informatie over nieuwe productvoorzieningen en bekende problemen en oplossingen, en adviezen en assistentie bij het werken met de software.
- escalatiemanagement - Bestaande escalatieprocedures maken gebruik van de expertise van HP en een aantal andere fabrikanten.
- adviezen bij installatie - Voor het installeren en bijwerken van standalone applicaties of producten in een netwerkomgeving is een adviserende ondersteuning beschikbaar.
- dekking van 9x5 - Service is beschikbaar van 08.00 - 17.00 uur van maandag tot en met vrijdag, algemeen erkende feestdagen uitgezonderd.
- software-updates en licenties - Volledige updates voor softwareproducten en handleidingen van HP en bepaalde andere fabrikanten zijn beschikbaar voor de systeembeheerder. U ontvangt een licentie voor het gebruiken en kopiëren van de software-updates op alle systemen die onder de oorspronkelijke softwarelicentie vallen.
- elektronische informatie over de software - Toegang tot de elektronische ondersteuningsfaciliteit van HP voor softwarepatches, een oplossingendatabase, productbeschrijvingen, specificaties, technische documentatie enzovoorts.
Korte samenvatting HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE:
Deze korte samenvatting van de HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE-datasheet is automatisch gegenereerd en combineert de producttitel met de eerste zes belangrijkste specs.
HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE, 5x9
Lange samenvatting HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE :

HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE. Service-uren (days x hours): 5x9

Dit is de automatisch gegenereerde lange samenvatting van HP Software Technical Support, 25 incidents, 9x5 for Proliant Essentials OE, gebaseerd op de eerste drie specs van de eerste vijf spec-groepen.

Bedankt voor dat u een datasheet compleet laat maken door Icecat.

Uw datasheet zal binnen een paar dagen compleet gemaakt worden.

Kenmerken
Service-uren (days x hours)
5x9
Kenmerken
Inclusief
25 incidents
Merk Beeld Artikelcode product Voorraad Prijs vanaf
Hewlett Packard Enterprise

Hewlett Packard Enterprise Intelligent Networking Pack Single Server License
(show image)
372906-B21 Intelligent Networking Pack Single Server License  — 
X