Kies land:
Kies taal:
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

DELL SonicWALL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade

X
Vergelijk dit
Merk:
Het algemene handelsmerk van een fabrikant zoals afgebeeld op producten van de fabrikant. Een fabrikant kan meerdere merknamen hanteren. Sommige fabrikanten licenseren hun merknamen aan andere producenten.
DELL
Productfamilie:
Deze productfamilie is een algemeen (handels)merk die een brede range producten kan aanduiden, eventueel categorie-overstijgend. Productfamilie nemen we op in de Icecat-producttitel.
SonicWALL
Productnaam:
Productnaam is een merks product identificatie, vaak een modelnaam, maar niet geheel uniek. Verschillende productvarianten kunnen dezelfde productnaam delen. Productnaam is een belangrijk onderdeel van de producttitel zoals weergegeven op iedere productdatasheet.
Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade
Artikelcode :
De unieke code welke een merk hanteert voor een product. Meerdere productcodes kunnen gelinkt worden aan een product-datasheet wanneer de specificaties identiek zijn. We mappen foute codes die we tegenkomen weg, en soms ook logistieke variaties.
01-SSC-3354
EAN/UPC-nummer :
European Article Number (EAN) en Universal Product Code (UPC) zijn beter bekend als de streepjescode op de verpakking van een product om deze uniek te identificeren binnen een logistiek proces of winkel. Eén product-datasheet kan meerdere streepjescodes hebben, afhankelijk van logistieke variaties zoals verpakking of land.
0758479033547
Categorie
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
garantie- en supportuitbreidingen
Datasheetkwaliteit: aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat
De kwaliteit van een product datasheet kent verschillende niveaus:
alleen logistieke data geïmporteerd: we hebben alleen basisdata geïmporteerd van een leverancier, een data-sheet is nog niet toegevoegd door een editor.
aangemaakt door DELL: een datasheet is geïmporteerd vanuit een officiële bron van een fabrikant, maar de datasheet is nog niet gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat: de datasheet is aangemaakt of gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
In Icecat sinds: 29 sep 2006
De datum waarop Icecat voor de eerste keer het product op de markt aantrof.
Productraadplegingen: 21893
Deze statistiek is gebaseerd op de 70072 gebruikende ecommerce sites (eshops, distributeurs, vergelijkers, ecommerce ASPs, inkoopsystemen, enz.) die deze Icecat data-sheet kunnen downloaden sinds 29-09-06 Uitsluitend productdata van sponsoren is opgenomen in de gratis Open Icecat contentdistributie zoals gebruikt door 68376 gratis Open Icecat-gebruikers.
Info aangepast op: 07 mei 2017 16:28:57
De datum van laatste wijziging van deze product-datasheet in Icecat.
Lange productnaam DELL SonicWALL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade :
De korte redactionele beschrijving van DELL SonicWALL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade

Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade
Meer>>>

DELL SonicWALL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade

De officiële marketingtekst vanuit de fabrikant voor DELL SonicWALL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade.
Comprehensive SonicWALL GMS Support offers global management customers a simple, cost-effective support solution that delivers updates, hardware replacement and technical support in a single service that covers GMS and all the SonicWALL units under management.

Comprehensive GMS Support is an annual agreement that includes

- Technical support for the GMS application
- Software updates and upgrades for GMS
- Technical support, advanced-exchange hardware replacement and firmware updates for all of the units under GMS management

Comprehensive 24x7 Support Details
Customers with mission-critical network requirements cannot afford downtime. SonicWALL 24x7 Comprehensive GMS Support is an annual service that offers:

- Advanced-exchange replacement of defective managed units
- Telephone or web-based support, 24x7 for GMS or managed units
- Enhanced escalation for high-priority problems
- Access to SonicWALL's electronic support
- All software and firmware updates and upgrades for GMS and managed units.
Korte samenvatting DELL SonicWALL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade:
Deze korte samenvatting van de DELL SonicWALL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade-datasheet is automatisch gegenereerd en combineert de producttitel met de eerste zes belangrijkste specs.
DELL SonicWALL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade, 7x24
Lange samenvatting DELL SonicWALL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade :

DELL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade, SonicWALL. Service-uren (days x hours): 7x24

Dit is de automatisch gegenereerde lange samenvatting van DELL SonicWALL Comprehensive GMS Support 24X7, 5 Incremental Node License Upgrade, gebaseerd op de eerste drie specs van de eerste vijf spec-groepen.

Bedankt voor dat u een datasheet compleet laat maken door Icecat.

Uw datasheet zal binnen een paar dagen compleet gemaakt worden.

Kenmerken
Aantal licenties
The number of software licenses, which are contracts which allow a business or individual to use a piece of software.
5
Kenmerken
Service-uren (days x hours)
7x24
Land Distributor
Nederland 1 distributor(s)
France 1 distributor(s)
Österreich 1 distributor(s)
Switzerland 1 distributor(s)
España 1 distributor(s)
United Kingdom 1 distributor(s)
Polska 1 distributor(s)
Italia 1 distributor(s)
Deutschland 1 distributor(s)
X