Kies land:
Kies taal:
This is a demo of a seamless insert of an Icecat LIVE product data-sheet in your website. Imagine that this responsive data-sheet is included in the product page of your webshop. How to integrate Icecat LIVE JavaScript.

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years

X
so Vergelijk dit
Merk:
Het algemene handelsmerk van een fabrikant zoals afgebeeld op producten van de fabrikant. Een fabrikant kan meerdere merknamen hanteren. Sommige fabrikanten licenseren hun merknamen aan andere producenten.
Allied Telesis
Productnaam:
Productnaam is een merks product identificatie, vaak een modelnaam, maar niet geheel uniek. Verschillende productvarianten kunnen dezelfde productnaam delen. Productnaam is een belangrijk onderdeel van de producttitel zoals weergegeven op iedere productdatasheet.
NetCover Basic Plus Service 3 Years
Artikelcode :
De unieke code welke een merk hanteert voor een product. Meerdere productcodes kunnen gelinkt worden aan een product-datasheet wanneer de specificaties identiek zijn. We mappen foute codes die we tegenkomen weg, en soms ook logistieke variaties.
AT-NCBPA-03
Categorie
Extending the warranty & support beyond that offered by the manufacturer/retailer, so that the purchase is covered for a longer period of time.
garantie- en supportuitbreidingen
Datasheetkwaliteit: aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat
De kwaliteit van een product datasheet kent verschillende niveaus:
alleen logistieke data geïmporteerd: we hebben alleen basisdata geïmporteerd van een leverancier, een data-sheet is nog niet toegevoegd door een editor.
aangemaakt door Allied Telesis: een datasheet is geïmporteerd vanuit een officiële bron van een fabrikant, maar de datasheet is nog niet gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
aangemaakt/gestandaardiseerd door Icecat: de datasheet is aangemaakt of gestandaardiseerd door een Icecat-editor.
In Icecat sinds: 19 feb 2007
De datum waarop Icecat voor de eerste keer het product op de markt aantrof.
Productraadplegingen: 15561
Deze statistiek is gebaseerd op de 72668 gebruikende ecommerce sites (eshops, distributeurs, vergelijkers, ecommerce ASPs, inkoopsystemen, enz.) die deze Icecat data-sheet kunnen downloaden sinds 19-02-07 Uitsluitend productdata van sponsoren is opgenomen in de gratis Open Icecat contentdistributie zoals gebruikt door 70982 gratis Open Icecat-gebruikers.
Info aangepast op: 30 mrt 2017 09:20:15
De datum van laatste wijziging van deze product-datasheet in Icecat.
Lange productnaam Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years :
De korte redactionele beschrijving van Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years

NetCover Basic Plus Service 3 Years
Meer>>>

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years:
De officiële marketingtekst vanuit de fabrikant voor Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years.
8 x 5 Phone Support
This feature provides a qualified technical service engineer who will troubleshoot problems within your network environment and will identify and isolate product failures. This is a live phone support plan that is supported 8am to 5pm in your local time zone, Monday through Friday, excluding holidays.

Priority Queuing and Escalation
Priority queuing is a service that advances technical support calls to the “front-of-the-line” so to speak. This process reduces on-hold wait time for contracted customers seeking technical support by moving their call to the front of the on-hold Queue. If a tier one support representative cannot address the problem immediately, the incident is set to an escalated priority level, which dramatically decreases call back time from level 2 support.

Online Solutions - Allied Telesis Self Help Service Center
Utilizing advanced Self Learning Technology, and powered by the state of the art Revelation Engine, the Allied Telesis Knowledge Base offers a dynamically growing database designed to facilitate customer inquiries, helping to create an easier way for Allied Telesis customers to troubleshoot their networks. Complete with personalized accounts for customer’s businesses, the Knowledge Base is more than a search engine, but a direct 24 x 7 link to Allied Telesis' information treasury.

Contact our Technical Support Staff around the clock, from anywhere in the world, using the “Ask a Question” feature! Responses will return directly to your e-mail within 24 hours of submittal. Take advantage of the Right Now eService Center with web self-service and email management.

Knowledge Base Benefits
Real-time 24 x 7 x 365 access to our database and eService Center
A dynamic tool, the Knowledge Base uses self-learning technology, constantly expanding to facilitate customer inquiries, problems and solutions
Browse by category, or key-word search for questions and answers in our in-depth database
Receive automatic updates to inquiries and answers via e-mail
Submit on-line questions and comments directly to our technicians

Configuration Assistance
This feature allows for basic hardware and software remote configuration assistance. Configuration Services is a Professional Service offering, which is billed at a separate hourly rate. With your Net.CoverSM contract, basic configuration services are done free of charge.

No Out of Warranty Expenses
Replacing a product once it has reached the end of its warranty may incur a high repair cost. A service agreement covers this cost completely and can save you from unforeseen budgetary constraints.

Same Day Shipment of Replacement Product
In the rare event of a failure, this service will provide customers with same day product shipment from our RMA warehouse locations. This service provides product replacement and workarounds to correct bugs, malfunctions, system errors and other related problems that adversely affect the product’s ability to operate as designed. All returns must be “qualified” by a technical support representative prior to return authorization. To further decrease return time on faulty products, RMA processing is done with a Priority One Severity Level.
Korte samenvatting Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years:
Deze korte samenvatting van de Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years-datasheet is automatisch gegenereerd en combineert de producttitel met de eerste zes belangrijkste specs.
Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years, 3 jaar, 5x8, 24 uur
Lange samenvatting Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years :

Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years. Aantal jaar: 3 jaar, Service-uren (days x hours): 5x8, Responstijd: 24 uur

Dit is de automatisch gegenereerde lange samenvatting van Allied Telesis NetCover Basic Plus Service 3 Years, gebaseerd op de eerste drie specs van de eerste vijf spec-groepen.

Bedankt voor dat u een datasheet compleet laat maken door Icecat.

Uw datasheet zal binnen een paar dagen compleet gemaakt worden.

Kenmerken
Aantal licenties
1
Aantal jaar
3 jaar
Kenmerken
Service-uren (days x hours)
5x8
Responstijd
24 uur
Land Distributor
Deutschland 1 distributor(s)
Italia 1 distributor(s)
X